Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 25 d’abril del 2012

Pis de luxe a Barcelona

Sabeu d'aquells pisos que t'encanten però saps positivament que mai podràs tenir perquè mai tindràs prou diners per pagar una cosa així? Doncs aquest seria una mica l'exemple perfecte.
M'encanta el disseny, la combinació de materials, el color (adoro aquest roure), fins i tot l'elecció de mobles, vaja TOT!
Però com tinc el convenciment que en breu em tocarà la loteria (aquella dels 15milions, la del dia de la mare, del pare, etc...), doncs possiblement em repenso això d'aquest somni! Mai se sap.....

Sabéis de esos pisos que te encantan pero sabes positivamente que nunca lo podrás tener porque nunca tendrás suficiente dinero para pagarlo? Pues éste sería un poco el ejemplo perfecto. 
Me encanta el diseño, la combinación de material, el color (adoro este roble), hasta la elección de muebles, vaya TODO!
Pero cómo tengo el convencimiento que en breve me tocará la lotería (aquella de los 15 millones, la del día del padre, la madre, etc...), posiblemente me replantee esto de mi sueño! Nunca se sabe....


Via Jordi Canosa

Jordi Canosa


Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

Jordi Canosa

3 comentaris:

  1. Saps qui és l'interiorista o dissenyador que ha fet aquesta reforma o decoració? A mi també m'encanta!

    ResponElimina
  2. Ho sento Carles....malhauradament, només vaig trobar el fotògraf que va fer les fotos (per cert, molt bo)... Però si t'agrada l'estil, estic convençuda que també t'agradarà Molins Interiors. Estàn a Barcelona i el que fan s'acosta molt a això!! fes una ullada al seu web. Jo el miro sovint per buscar idees, potser en trobes alguna! http://www.molinsinteriors.com/
    SORT!

    ResponElimina